duminică, 16 decembrie 2007

Begin

Asa incepea intotdeauna un programel in turbo pascal prin liceu (remember Lazarasu' si Croitoru cel care tine legatura cu alienii).
Asa imi incep si eu blogareala, desi un amic are deja status la ym "Niciodata blogar, niciodata haifaivar". Apropo, am cont si pe hi5, dar nu asta e important.
Am inceput inspirat de un fost coleg de liceu, Om(X) pentru conaisseuri.
Nu-mi propun nimic, ci doar sa am si eu o "arma de presa" unde sa poci zice orice, unde-mi pot ataca dusmanii si lauda prietenii, unde...
Va anunt de pe acum ca vom vorbi (daca nu ma veti lasa sa tin monologuri plictisitoare) despre orice, oricum, oricat: strazi, munca, chirie, intretinere, fotbal, sport, munte, masini, plictiseala, oameni, bani, politica, femei, prostie, umor, gramatica, tv, Steaua, nesimtire, vacanta, Craciun, hattrick, bloguri, emailuri, poze, bautura, geografie, mancare, istorie, vecini, manele, filme, Romania etc etc etc

Niciun comentariu: