duminică, 22 iunie 2008

Sviştov

Poate va intrebati ce este Sviştov. Ca sa va satisfac curiozitatea, va spun ca e locul unde am calcat cand am parasit pentru prima data pamantul patriei mele Românica.
Photobucket
E un amarat de orasel aflat pe partea aialta a Dunarii fata de Zimnicea (cel mai sudic oras al nostru...ce tare sunt!).
Cu ce ocazie pe acolo? Multinationala la care lucrez a sarbatorit o frumoasa varsta si, cu ocazia asta, ne-a dus pe toti sa ne dam in barci (a se citi plimbare cu vaporasul) si sa bagam in noi (mancare si bautura. Apropo, destul de buna berea Zagorka) in tara "prietenului" Stoicikov.
De asemenea, impartiti in echipe, am participat la un concurs de arta cinematografica (videoclipuri de cate 3 minute) unde mi-am dovedit, din nou, talentul. Am luat premiul pentru CEL MAI BUN FILM.
Photobucket
Photobucket
Toata distributia din filmuletul nostru este asta:
Photobucket
Promit sa revin si cu macar un clip de indata ce voi intra in posesie.


Un comentariu:

Anonim spunea...

Hahhahaa!!! Ce fete aveam... :))) Ne-am distrat pe cinste atunci! M-am bucurat sa regasesc poze de la acel eveniment pe blogul tau! :) Apropo, felicitari pentru talentul de blogger. :) Cu simpatie, Oana (SPR)