miercuri, 22 octombrie 2008

Notre respect Lăcă!


Marius Lacatus imi placea cand accelera, centra sau suta pe aripa dreapta, cand dadea bara-gol la Sevilla sau cand il executa pe Dasaev. Atunci era favoritul meu si asa mi-l voi aminti.
Din pacate, partea cu antrenoratul e una mai delicata pentru el si azi a luat decizia potrivita.
Numai respect.

Un comentariu:

Anonim spunea...

Bine ai revenit cu postări! Am vrut să-ţi spun de la povestea frumoasă de săptămâna trecută, dar n-am reuşit...

Cu Lăcă ai dreptate ca jucător, sigur că mai puteau fi adăugate şi alte momente memorabile din cariera sa, dar pentru asta sunt statisticile.

Ca antrenor Lăcă a făcut treabă doar la Galaţi. Mi se pare nedrept să spui însă că "partea cu antrenoratul e una mai delicata pentru el".
Cu Bayern au fost 3 bare şi încă vreo 3 ocazii clare. Altfel ar fi fost abordate următoarele meciuri, inclusiv cel cu OL.

Principala problemă la Steaua rămâne preşedintele, dar acolo deja nu mai văd soluţii :(.