miercuri, 28 iulie 2010

Vive le Tour

Desi, fizic voi ajunge in Franta abia peste vreo doua luni, an de an vizitez tara vinurilor si a branzei prin intermediul cutiutei minunate numita televizor.

Daca la inceput Banciu si Naum faceau macar 50% din spectacolul unei zile de cursa prin comentariul lor, de ceva timp Manolo si compania au schimbat un pic stilul, pierzandu-se un pic din savoare. Mie insa imi plac, mai ales ca anul asta printre invitati l-au avut si pe Boro de la Iris, despre care (spre rusinea mea) abia acum am descoperit ca a fost ciclist de performanta.

Revenind la cursa, desi unora nu le-a picat bine, mie mi-a placut Marea Bucla.
De ce?
Pentru ca:
1. Am avut parte de un duel de zile mari intre Andy Schleck si Alberto Contador. Poate ca luxemburghezul avea sanse mai mari daca si-ar fi imbunatatit contratimpul sau daca Franck nu s-ar fi accidentat.

2. Mark Cavendish e cel mai tare sprinter din toate timpurile. Cu trenulet sau fara, tot se descurca de minune la sprinturile masive.

3. Cancellara e imbatabil la contratimp. O fi avut motorasul la el?
 
4. Am avut parte de un spectacol de zile mari din partea spectatorilor. Turul e competitia care aduna cei mai multi, peste Cupa Mondiala la fotbal sau JO.

5. Chiar si VIP-urile de la Holywood sunt interesate. Oare "blonda lu' Bote" e la curent?
Priviti si savurati:

Niciun comentariu: