duminică, 28 august 2011

Excursie de o zi

Desi am avut  minivacanta cu ocazia sarbatorii de Sf. Maria, nu prea am avut multe posibilitati de calatorie din cauza lipsei, pentru moment, a mijlocului de transport (Sandelul).
Asadar, trenul ne-a fost de mare ajutor in mini-excursia de o zi pe care am avut-o la Busteni si imprejurimi.
Prima oprire a fost la Castelul Cantacuzino din Zamora, foarte frumos ca amplasament, amenajari si arhitectura, dar destul de piperat ca pret.
Mini-drumetia urmata a fost catre Gura Diham, parcurgand bine-cunoscuta vale a Cerbului care cred ca era mai aglomerata decat bulevardele din Bucuresti la acea data. "Convietuiau" la un loc, intr-un zumzet general, familii venite sa locuiasca acolo la cort sau la rulota toata vara si grataragii de week-end. Racirea alimentelor sau a berii era naturala, paraiasul facand fata cu brio.

Dupa un picnic pe malul apei,


am observat ca in zona avea loc si un concurs de enduro, prilej sa asistam si la spectacolul motocicletelor.
S-am incalecat pe-o sa (nu de motocicleta), si v-am spus povestea asa.

Niciun comentariu: