joi, 1 martie 2012

Mai mult decât sport

Toamna trecuta, in una din calatoriile mele europene, am ajuns in  Londra.
N-am avut, din pacate, printre obiective si vizitarea stadionului Twickenham sau intrarea la vreun meci de rugby (sincer sa fiu nici nu cred ca era in mijlocu saptamanii), dar un alt fapt legat de acest sport superb m-a incantat.
Intamplator, am fost martor la o parte a unui antrenament tinut cateva grupe de juniori pe iarba cunoscutului Hyde Park. Pozele nu arata decat putin din ce am putut vedea pe viu la fata locului. Devotamentul antrenorilor, bucuria si implicarea copiilor mi-au aratat de ce noi ne nu reusim sa ne ridicam la nivelul tarilor din 6 Nations.
Eram in tara in care sportul, in general (nu doar rugby-ul), este ridicat la nivel de cultura si mod de viata. Exemple ar mai fi cu zecile, dar sunt arhicunoscute.
Pozele vorbesc:
Numai respect

Niciun comentariu: