vineri, 19 decembrie 2014

Turul lumii

De la bun inceput va spun ca acest articol este fictiune (e posibil, dar nu prea probabil). Mi-as dori eu sa se intample si in realitate, dar mai e mult pana departe.
Asadar, Skyteam (una dintre aliantele aviatice internationale) ofera posibilitatea de a rezerva bilete de avion pentru un tur al Globului (evident, la companiile din cadrul grupului, din care face parte si Tarom).
Curiozitatea m-a impins sa simulez un traseu pe care mi-as dori sa il fac, desi asta ar insemna sa imi iau cam o luna de concediu, sa stau prin avioane intre 3 si 20 de ore (in functie de zbor) si sa aloc un buget cu care mi-as lua apartament cu banii jos.
Calatoria noastra ar incepe din Bucuresti, prima destinatie fiind Amsterdam, pe care nu l-am vazut inca. Alocam 2-3 zile ca sa mirosim lalele si sa bem Amstel. Zbor de incalzire cu KLM, de circa 3h.
 Schimbam apoi brusc peisajul si trecem la fotbal si plaja. Ati ghicit, Rio, unde anungem tot cu KLM, dar cu un B777, dupa 12 ore peste Atlantic. De explorat agitatia si stilul de viata al brazilienilor.
Dupa cateva zile latine, suntem asteptati de Gaby la NY si "Visul american" devine realitate.
O saptamana de strambat gaturile la zbarie nori si mancat burgeri de la mama lor si apoi GO WEST. De fapt, se ajunge cam in est, dar pe partea cealalta, la Tokyo, tot cu un 777. Admiram florile de cires si vedem templurile samurailor.
Urmeaza Australia, destinatia fiind Sydney, dupa o schimbare in Coreea de Sud, la Seul. Portul si opera sunt obiectivele principale.
Intoarcerea spre casa e prin China (escala de schimbare la Guangzou) si Dubai, unde stam cateva zile: Burj al Arab si restul civilizatiei nascuta din petrol.
Totul costa 10.000 de euro, la care se adauga cazarea si banii de cheltuiala. In total, undeva pe la 15.000, asa ca sunt in asteptare de sponsori.

Niciun comentariu: